Yhdessä ajatteleminen on ihmisten erikoistaito. Voisimmeko käyttää sitä enemmän?

Työpajojen ansiosta osallistamme kaikki halukkaat yhteiseen ajatteluun, kehittämiseen ja luovaan leikkiin, jonka avulla voimme saavuttaa jotain mihin loogisella ajattelulla ei aina päästä.

Työpajoissa pääosiin nousevat ihmiset ja ajattelu. Fasilitoiva työote johdattelee työryhmänne keskustelemaan yhdessä tärkeistä asioista.

Palaute työpajatyöskentelystä

“Mukavaa, kun käytämme erilaisia työvälineitä. Olemme päässeet kaikki kertomaan oman näkökulmamme ja ymmärrämme nyt miksi menemme tähän suuntaan.”

Palaute hybridityöpajatyöskentelystä

“Vaikka olin ainoa etäosallistuja, koin ensikertaa, että minut otettiin mukaan kuin olisin lähiosallistujana.”

Previous
Previous

Luento

Next
Next

Yhteistyö